Anonymná otázka: Dobry den, presne ako v minulej pripomienke, aj ja som sa chcela vyjadrit k predmetom 3. rocnika Z urbanizmu, kpa ci interieru nemame ziadne prisposobenie k danej situacii a dokonca nam niekedy vracaju zadania naozaj za banalnosti. Z urbanizmu sme v pondelok museli odovzdat 4 zadania naraz, takze atelier- nosny predmet- predpokladam isiel do uzadia kazdemu studentovi. Tu vznikol aj problem, ze o odovzdavani sme boli informovani v piatok, takze sme si to nemohli rozvrhnut, ale pracovat cez vikend iba na jednom predmete. Takato situacia, kedy praca na atelieri zaostava, nastava pomerne casto, nakolko tych zadani je naozaj dost a navyse musime si ich nastudovat individualne. Za spoluziakov aj za seba mozem povedat, ze my robime vkuse (cez vikendy a do noci) a aj tak citime obrovsky natlak. Chvalim stavitelstvo, ze aspon tam je to vyriesene formou dvojic. Este by som sa chcela opytat na atelier 4 (obnova). Povodne sme mali pracovat v dvojiciach a teraz nam to zmenili na individualne. Nakolko je to jeden z dvoch atelierov, kde sa v standardnom rezime pracuje v dvojicach, ziadame Vas aby sme mali nadalej takuto moznost. Ak niekomu v tejto situacii nevyhovuje praca vo dvojici, mohol by pracovat aj individualne, ale takuto pracu v timoch berieme ako prinos aj do buducna. Chapeme, ze tato situacia je pre vedenie mimoriadne narocna a dakujeme Vam za vsetko.
top of page
Ak to chcete vidieť, choďte na svoju živú stránku.
Fórum FA STU 12:18 - 2.4. 2020
Anonymná otázka: 3. ročník - zadania
Fórum FA STU 12:18 - 2.4. 2020
Anonymná otázka: 3. ročník - zadania
1 komentár
Like
1 Comment
Fórum: Forum
bottom of page
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu otázku a sme radi, že reagujete na podobný problém, ako Váš/a predchodca. Práve takéto informácie nám lepšie pomáhajú nastaviť správnu výučbu.
Po včerajšej informácii sme oslovili kolegov - garantov predmetu a poprosili ich o ich stanovisko. Budeme sa snažiť o správne nastavenie pedagogického systému s ohľadom na zaťaženosť študentov. Len poprosíme o chvíľu strpenia.
Čo sa týka malého AT z pamiatok, tam sa práve veľká časť študentov sťažovala, že v súčasných podmienkach nevedia robiť vo dvojici a nie sú si istí, akoby stíhali zadanie, keby náhodou niekto ochorel. Z toho dôvodu sme prešli k jednoduchším zadaniam, ktoré sú prispôsobené rozsahom na prácu jednotlivca. My si uvedomujeme aj dôležitosť spolupráce s partnermi, ale v súčasnej situácii preferujeme prácu jednotlivca.