Anonymná otázka: Dobrý deň, som študentkou 3. ročníka a chcela by som sa informovať ohľadom upravenia rozsahu zadaní, nakoľko sme okrem stav5 kde sme v skupinách nepocítili žiadne uľahčenie na predmetoch ako sú KPA, Urbanizmus 2 alebo Interiér. Chcela by som taktiež podotknúť, že neustále vracanie zadaní nie je vhodné, skôr by bolo lepšie odovzdať ich do určitého termínu a záväzne, resp. len s malými opravami. Rozumiem aj tomu, že profesori chcú aby sme mali zadania urobené čo najlepšie, ale nosným predmetom je predsa ateliér, na ktorom väčšine z nás záleží najviac a venujeme mu veľa času, čo však určite viete zo spoločných konzultácií. Ak by sa našiel kompromis veľmi by nám to uľahčilo situáciu. Ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň.
top of page
bottom of page
dobry predsviatkovy den,